شهروند خبرنگار | درخواست ترمیم آسفالت در بلوار شهید آوینی مشهد + پاسخ شهردار مشهد: کلان‌شهر مشهد در زمینه هوشمندسازی پیشرو است هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه‌ها و معابر شهری مشهد | فوت راکب موتورسیکلت در تصادف با اتوبوس و سواری (۱۲ اردیبهشت۱۴۰۳) اعمال قانون ۱۸۳۸ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۵۶ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند (۱۲ اردیبهشت۱۴۰۳) روایت مدیرعامل قطار شهری مشهد از سختی‌های ساخت خطوط مترو | ۴ هزار نفر ۲۴ ساعته در اعماق زمین پهبادهای آتش نشان، یک ضرورت مهم ایمنی برای مشهد است اجرای طرح اهدای کلاه ایمنی به موتورسواران در مشهد با همکاری شهرداری و پلیس احداث قطار «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد رینگ پیرامونی و پارک خطی بوستان کرامت مشهد مرداد ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد گذری بر تاریخ انتشار نخستین نشریه‌های طنز در مشهد| تلخ و شیرین فکاهی نامه‌ها در ارض اقدس ویدئو | طهوریان‌عسکری: طی ۲ سال اخیر تحول مطلوبی در حاشیه شهر مشهد رخ داده است گفتگو با مخترع نمونه خراسان‌رضوی | بومی‌سازی قطعات و تکنولوژی ریلی ضروری است بیش از ۴۰ درصد متکدیان در مشهد، معتاد هستند | برخی خود را به شکل «زنان» درمی‌آورند انسجام ترافیکی در جنوب شهر مشهد رونمایی از نخستین چاپ‌برگردان روزنامه ادب هر ثانیه بیش از ۲۰ کیلوگرم پسماند در مشهد تولید می‌شود مشهد در کنار  کنارک | روایت خدمت نیرو‌های شهرداری مشهد برای کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان
سرخط خبرها

شهروند خبرنگار | درخواست امتداد خط یک قطارشهری مشهد به بهشت رضا(ع) + پاسخ

  • کد خبر: ۲۰۸۶۶۴
  • ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹
  • ۱
شهروند خبرنگار | درخواست امتداد خط یک قطارشهری مشهد به بهشت رضا(ع) + پاسخ
پاسخ مدیرعامل قطارشهری مشهد: توسعه خطوط برمبنای تقاضای مسافری است. در این ارتباط جمعیتی که بهشت رضا(ع) می‌روند اغلب مقطعی و در ایام پایانی هفته است. بنابراین متوسط جمعیت مراجعه‌کننده این مسیر و در بازه زمانی یک هفته بالا نیست.

به گزارش شهرآرانیوز، شهروندی با ارسال پیامک به ستون صدای مردم خواستار امتداد خط یک مترو مشهد به بهشت رضا(ع)  شد. در متن پیامک این شهروند آمده است: مشهدی‌ها اموات خود را در بهشت رضا(ع) دفن می‌کنند. از طرفی دیگر آخر هر هفته جمعیت زیادی برای زیارت اهل قبول به بهشت رضا(ع) می‌روند. با این شرایط بهتر است خط یک مترو مشهد تا بهشت رضا(ع) امتداد داشته باشد تا مردم دسترسی راحت‌تری به بهشت رضا(ع) داشته باشند.

در پیگیری پیامک این شهروند مدیرعامل قطارشهری مشهد این‌طور پاسخ داد: توسعه خطوط برمبنای تقاضای مسافری است. در این ارتباط جمعیتی که بهشت رضا(ع) می‌روند اغلب مقطعی و در ایام پایانی هفته است. بنابراین متوسط جمعیت مراجعه‌کننده این مسیر و در بازه زمانی یک هفته بالا نیست.

کیانوش کیامرز در ادامه به فاصله هشت کیلومتری مشهد تا بهشت رضا(ع) اشاره کرد و افزود: بار مالی توسعه مترو تا بهشت رضا(ع) بسیار بالاست. در حال حاضر ساخت هر کیلومتر خط مترو در مشهد ۲‌هزار میلیارد تومان هزینه دارد. با این شرایط مالی، تأکیدمان بر اولویت دادن اعتبارات به خطوط در دست ساخت است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
0
0
سلام علیکم
جمعیت زیادی در جاده کارخانه سیمان، قرقی و شهرک مهرگان وجود دارد و از طرفی هم ترافک زیادی در این راه وجود دارد، در صورت امکان مسوولین محترم اگر خطوط مترو را تا این مناطق امتداد دهند ممنون میشویم چون مسافران زیادی وجود دارد. ضمن اینکه از دو سمت امکان امتداد خط مترو وجود دارد، هم از طرف طبرسی و هم از طرف مهر مادر ( خواجه ربیع ) با تشکر .
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->